PARTNERKÖZPONTÚ MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS
Cégünk nagy hangsúlyt fektet a folyamatos és visszakövethető minőségellenőrzésre a gyermekétkeztetés és közétkeztetés szolgáltatások során, amely lehetővé teszi az ügyfélpanaszok és észrevételek korrekt és gyors kezelését. Minden általunk készített ételt szakértő dietetikus kóstol végig a hét minden napján, és szakmai szempontok szerint értékeli azokat. A mindennapos minőségi kontroll lehetővé teszi, hogy ügyfeleink bármilyen panaszára azonnal reagáljunk, és amennyiben az megalapozottnak bizonyul, gyorsan korrigálni tudjuk a hibát.
Konyháink a HACCP mellett az ISO:9001 , az ISO:14001, az ISO:22000 és az ISO:45001 szabványokkal egyenértékű környezetközpontú minőségirányítási és élelmiszerbiztonsági rendszer szerint működnek, ezáltal partnereink folyamatosan kiváló minőségű ételeket kapnak. Panasz esetén ügyfélkapcsolatokért felelős kollégáink azonnal, az ügyfél szempontjaira figyelemmel fogják orvosolni a problémát, mivel számunkra az elégedett ügyfél a legfontosabb.